O nas
Team Connect to wiodący polski dostawca IT w obszarze nearshore i offshore. Od 15 lat z powodzeniem tworzymy i rozwijamy oprogramowanie dla naszych klientów.
Poznaj nas
Specjalizujemy się w rozwoju oprogramowania opartego na Agile i DevOps. Od etapu analizy po wdrożenie. Tworzymy aplikacje backend, frontend i mobile. Naszą misją jest sprostanie wymaganiom nawet najbardziej wymagających Klientów i umożliwienie utalentowanym ludziom pracy nad ciekawymi projektami.
OurTeam

Adam Dziedzic Założyciel i Prezes Zarządu
Założyciel i Prezes Zarządu Team Connect (od 2008 roku). Absolwent studiów magisterskich i inżynieryjnych Prywatnej Wyższej Szkoły Businessu i Administracji w Warszawie na wydziale Nauk Komputerowych oraz Ekonomii ze specjalizacją Programowanie Systemów i Baz Danych. Od 13 lat związany zawodowo z branżą IT. Swoje doświadczenie gromadził w firmach IT oraz telekomunikacyjnych m. in. na stanowiskach Programisty, Analityka, Project Managera. Wyspecjalizował się w zakresie rozwoju oprogramowania, budowania zespołów, outsourcingu IT, procesów biznesowych jak również analizy. W wolnym czasie pasjonat nowoczesnych technologii internetowych, motoryzacji oraz sportów wodnych.
Adam Dziedzic
Joanna Sawicka Managing Director
Ukończyła wyższą szkołę FH Wien w Wiedniu, na kierunku Zarządzanie. Od ponad 15 lat jest związana z branżą usług IT. Swoją przygodę z IT rozpoczęła w 2008 roku w dziale sprzedaży. Od tego czasu z powodzeniem prowadziła start-upy i tworzyła zespoły realizacyjne. Pracowała w wielu znaczących firmach consultingowych, zarówno polskich jak i zagranicznych. Jej autorskie procesy i modele sprzedaży zdobyły uznanie w branży, dzięki czemu zawsze znajduje się w czołówce ekspertów w swoim dziale. W wolnym czasie uwielbia zagłębiać się w tajemnicze światy literatury kryminalnej i wciągających gier komputerowych. Jest również miłośniczką sportów wodnych i zimowych, dzięki czemu nigdy nie przegapi okazji do aktywnego wypoczynku na świeżym powietrzu.
Joanna Sawicka
Piotr Kryska Solution Architect / Project Manager

Andrzej Piłatowicz Head of UX/UI

Oliwia Ostrowska IT Delivery Manager
Oliwia posiada kilkuletnie doświadczenie w obszarze rekrutacji technicznych i sprzedaży, które zdobywała współpracując zarówno z małymi jaki i dużymi firmami na rynku. Swoją karierę zawodową rozwijała począwszy od stanowiska rekrutera, poprzez Business Developera. W naszym zespole pełni funkcję Menagera działu delivery: zarządza zespołem rekrutacji, opiekuje się Klientami, dba pomyślne finalizowanie wszystkich procesów rekrutacyjnych i sprzedażowych. „Sprzedaż i rekrutacja to mój zawód i pasja, dzięki kontaktom biznesowym stawiam na budowanie pozytywnych relacji tak, aby klient czuł się swobodnie i swobodnie opowiadał o swoich potrzebach, podobnie Kandydat. Rezultatem moich działań jest rozwiązanie dopasowane bezpośrednio do wymagań klienta, a korzyścią dla mnie jest skuteczność mojej pracy”.
Oliwia Ostrowska
Karolina Wolska Partnership Team Leader
Karolina w branży IT pracuje od 4 lat, zawsze blisko outsourcingu kompetencji IT. Jest absolwentką Zarządzania na UW. W wolnym czasie uwielbia spacery ze swoimi dwoma sznaucerkami - Xywką i Negrą. Uwielbia oglądać tenisa - największa fanka Rogera Federera. Próbuje swoich sił na korcie, choć, jak sama mówi, jeszcze trochę jej brakuje do Igi Świątek. Jak tylko ma możliwość spędza czas nad wodą - mazury lub morze to miejsca bliskie jej sercu. Stara się dużo podróżować i łączyć to z pasją do surfingu. Miłośniczka książek - szczególnie kryminałów. Nie uśnie bez kryminatorium w tle.
Karolina Wolska
Julia Wawrzyniak Junior Partnership Consultant
Julia jest studentką drugiego roku Psychologii na UW. Jest fanką żeglowania i uwielbia pracę z dziećmi, więc swoje doświadczenie zaczęła budować pracując przez ostatnie 3 lata jako wychowawca kolonijny na półkoloniach żeglarskich. Prywatnie jest baristką – kocham wszystko co związane z kawą. Jej drugim domem są Chałupy – camping, morze i windsurfing to przepis na jej udane lato. Największą pasją Julii są podróże, dzięki nim zawsze wraca szczęśliwa i bogatsza o nowe doświadczenia. Od niedawna Julia w wolnej chwili robić na drutach. Można wywnioskować, że nie lubi się nudzić w życiu. Pieczenie i gry planszowe to kolejne rzeczy, bez których Julia nie umie się obejść w życiu.

Karol Piszcz Marketing Advisor
Karol od ponad 11 lat zajmuje się doradztwem, tworzeniem, oraz realizacją strategii komunikacyjnej dla firm, oraz ich ekspertów. Dzięki połączeniu technik komunikacyjnych z doświadczeniem wie, jak angażować, budować relacje oraz dialog pomiędzy firmą, a jej otoczeniem biznesowym. Na rekomendowane działania patrzy przez pryzmat celów i potrzeb biznesowych przedsiębiorstwa, stawiając na najefektywniejsze rozwiązania. Tworzy strategie PR i komunikacji marketingowej, które dodają wartości i wyróżniają firmę w biznesowym i społecznym środowisku. Absolwent Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie. Prywatnie entuzjasta podróżowania, który ma na swoim koncie wiele ciekawych miejsc i anegdot. Spotkać go można z kryminałem w ręku lub książką do samorozwoju. Miłośnik i kolekcjoner sztuki.

Kamil Zatorski Business Development Manager
Kamil od ponad 6 lat związany jest ze sprzedażą i branżą IT. Pracował dla dużych firm oraz małych start-upów. W dziedzinie sprzedaży aktywnie działał już jako Lead Generation Specialist, Sales Specialist oraz Business Manager. Zwolennik efektywnych spotkań i dobrego kontaktu z klientem opartego na otwartości i szczerości. Prywatnie wielki fan sportu (piłka nożna, koszykówka), klasycznego rocka i geopolityki.
Kamil Zatorski
Łukasz Świtek Business Development Manager
Łukasz specjalizuje się w zarządzaniu projektami biznesowymi, budowaniem zespołów sprzedażowych, układaniu strategii pozyskiwania i utrzymania klienta. Doradza sprawdzone rozwiązania biznesowe, a także jest odpowiedzialny za kontakt i koordynowanie prac partnerów biznesowych. Łukasz łącząc sprzedaż z doświadczeniem w zarządzaniu projektami oraz zespołami wie, jak budować relacje oraz tworzyć skuteczne strategie długofalowej współpracy. Swoje zaangażowanie oraz podejście do partnerów biznesowych może zmierzyć licznymi wieloletnimi kontaktami co daje mu satysfakcje z wykonanych działań. Absolwent Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie. Prywatnie jest kolekcjonerem/miłośnikiem zegarków oraz od dwóch lat prowadzi konto na Instagram Czas_naCzas- zrzeszające miłośników czasomierzy. Lubi zwiedzać świat oraz próbować w jego zakątkach nowych kuchni, które dostarczają mu inspiracje do kolejnych dań tworzonych w jego kuchni.
Łukasz Świtek
Paulina Krystecka Administrative Team Leader
Paulina posiada ponad 5 letnie doświadczenie w dziale HR, w tym w zarządzaniu wieloosobowym zespołem. Niekiedy samozwańczy mózg operacji, ponieważ nie istnieją dla niej problemy nie do rozwiązania. Presja czasu napędza ją do działania, a nic nie daje takiej satysfakcji, jak poczucie poprawnie zrealizowanego zadania. Na co dzień kieruję się dewizą, która ma zastosowanie w życiu osobistym jak i zawodowym: „ Życie jest jak echo: jeśli nie podoba ci się to, co ci odsyła, musisz zmienić wiadomość, którą wysyłasz. – James Joyce”. Prywatnie miłośniczka przyrody, a co za tym idzie podróży. Dodatkowo fanka gier komputerowych, horrorów, planszówek i dobrych książek, które pochłaniam przy kominku zimowymi wieczorami.

Urszula Augustyniak Recepcjonistka
Urszula, choć woli, jak mówi się do niej Ula, to ninja w temacie zarządzania back officeowymi realiami firmy. Kobieta o wielu talentach i nietuzinkowym podejściu do życia, które kradnie garściami. Miłośniczka zwierząt. Posiada trzy psy i dwa koty – jak sama podkreśla, jej dom żyje w pełnej symbiozie, która obejmuje ludzi, zwierzęta, ogród z warzywami i owocami. Sercem jej domu jest kuchnia, gdzie dla każdego, z wielką pasją, gotuje. Często patrzy na świat przez obiektyw swojego aparatu, razem z którym odbywa wędrówki, uwieczniając krajobrazy, których żal nie zabrać z sobą. Jeżeli znika, to tylko na rozkoszne wieczory przy azjatyckich serialach, których skutkiem ubocznym jest nieważkość czasowa.
Zaufali nam




















